ZATERDAG 9 januari: heropstart training miniemen

We kregen zonet groen licht van de gemeente om onder bepaalde voorwaarden de trainingen voor onze miniemen terug op te starten.
WIE?
De training is enkel en alleen toegankelijk voor de renners en officiële trainers WKNWB.
WANNEER?
Miniemen 8 & 9 jaar + recreanten 6 & 7 jaar : ZATERDAG van 9u00 tot 10u
Miniemen 10 & 11 jaar : ZATERDAG van 10u30 tot 11u30
De trainingen gaan uitsluitend door op de parking en worden uitgevoerd met de MTB of crossfiets.
 
VOOR DE TRAINING
1. Blijf thuis als je ziek bent
Ben je ziek (hoesten, keelpijn, lichaamstemperatuur boven 37,5, diarree, spierpijn, …) of voel je jou niet optimaal? Blijf dan thuis en verplaats je niet naar de club. Je kan steeds je eigen temperatuur meten bij aanvang van de training.
2. Ga naar het toilet en was je handen voor je vertrekt naar de training. Bij iedere wasbeurt was je je handen grondig. Zeep of handzeep gebruik je hiervoor het best. Het toilet in de sporthal is gesloten.
3. Kom niet eerder dan 10 minuten voor de training naar de parking. De enige ingang van de training is de parking langs Dendermondestraat. Er is slecht 1 ingang mogelijk. Daar word je binnengelaten via een sas. Een begeleider noteert je aanwezigheid. Vervolgens stap je door naar een andere begeleider, die ervoor zorgt dat je je handen kan ontsmetten. Nadien rijd je door naar je begeleider op de parking. Je blijft bij hem staan tot aan de start van de training en rijdt niet rond.
De uitgang van de training : de renners vertrekken terug via het sas aan de Dendermondestraat. De ouders/wettelijke vertegenwoordigers wachten hun renners(sters) op in de Dendermondestraat en komen NIET op de parking. Ouders blijven tijdens de training ook niet wachten aan of op de parking.
4. Neem je eigen bevoorrading mee op training
De club mag geen koeken en drank geven. Zorg dus dat je drinkbus gevuld is en breng eventueel een koek mee voor na de training.
5. Gebruik je eigen sportmateriaal (fiets, helm, kledij, schoenen, drinkbus)
Zorg ervoor dat je fiets in orde staat als je naar de training komt. De camion zal niet aanwezig zijn, dus er kan niet gesleuteld worden aan de fietsen. Als je fiets niet in orde is, of je hebt geen helm bij, zal je naar huis gestuurd worden. In deze tijden kunnen we geen uitzonderingen maken.
6. Een aanwezigheidslijst van de renners zal opgemaakt worden.
TIJDENS DE TRAINING
1. Vermijd nauw contact. Hou voldoende afstand
Hou minstens 1,5 meter afstand van elkaar.
2. Neem een zakdoek mee op training
Spuwen en snot wegblazen op training is niet toegestaan. Daarom voorzie je best een zakdoek op training zodat je alle overbodige slijm hierin kwijt kan.
Ouders blijven niet wachten aan de parking, maar blijven wel telefonisch ter beschikking.
NA DE TRAINING
1. Was je thuis
Kleedkamers zijn momenteel niet open in de sportaccommodaties. Na de training wast iedere sporter zich thuis. Voorzie extra kledij om niet bezweet de verplaatsing naar huis te moeten maken. Blijf niet napraten met anderen na afloop van de training. Ga meteen naar huis
Met vriendelijke groeten
 
Bestuur en ouderraad miniemen & aspiranten